Czarnek-Wnuk Paulina
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
E-booki
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(490)
Czarnek-Wnuk Paulina
(-)
Konopnicka Maria
(425)
Krzyżanowski Julian
(341)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Mickiewicz Adam
(233)
Słowacki Juliusz
(233)
Fabianowska Małgorzata
(211)
Orzeszkowa Eliza
(210)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Prus Bolesław
(185)
Sienkiewicz Henryk
(180)
Zarawska Patrycja
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(158)
Kraszewski Józef Ignacy
(153)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Rolando Bianka
(131)
Lange Antoni
(126)
Żeromski Stefan
(116)
Lenartowicz Teofil
(112)
Liebert Jerzy
(105)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Mazan Maciejka
(101)
Napierski Stefan
(101)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Astley Neville
(90)
Strzałkowska Małgorzata
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Miciński Tadeusz
(87)
Bogdziewicz Monika
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Roberts Nora
(83)
Kasprowicz Jan
(81)
Baker Mark (1959- )
(80)
Sekuła Elżbieta
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Dobrowolski Patryk
(78)
Możdżyńska Aldona
(78)
Webb Holly
(77)
Kosińska Aleksandra
(75)
Maliszewski Karol
(74)
Syrokomla Władysław
(74)
Kornhauser Julian
(72)
Spirydowicz Ewa
(72)
Mróz Remigiusz (1987- )
(71)
Oppman Artur
(71)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Andersen Hans Christian
(68)
Grimm Wilhelm
(67)
Włodarczyk Barbara
(67)
Wyspiański Stanisław
(66)
Zarawska Patrycja (1970- )
(66)
Supeł Barbara
(64)
Głowińska Anita
(63)
Steel Danielle
(63)
Stanecka Zofia
(62)
Fabisińska Liliana (1971- )
(61)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(61)
Mortka Marcin (1976- )
(61)
Nowak Agata
(61)
Ostrowska Bronisława
(61)
Roberts Nora (1950- )
(61)
Godula Patrycja
(59)
Pasewicz Edward
(59)
Urban Miłosz
(59)
Drabik Wiesław (1956- )
(58)
Keff Bożena
(58)
Babińska Magdalena
(57)
Cholewińska-Szkolik Aniela
(57)
Drewnowski Jacek (1974- )
(57)
Stefańska Paulina
(57)
Szulc Andrzej
(57)
Zapolska Gabriela
(57)
Czechow Anton
(56)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(56)
Gralak Anna
(56)
Januszewska Aleksandra
(55)
Ostojska-Badziak Agnieszka
(55)
Podsiadło Jacek
(55)
Ritter-Jasińska Antje
(55)
Wilusz Tomasz
(55)
Siewior-Kuś Alina
(54)
Grabiński Stefan
(53)
Miłobędzka Krystyna
(53)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
2 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Problematyka rozrywki obecnej w środkach masowej komunikacji nie jest tematem nowym w dyskursie naukowym. Nie było jednak dotąd całościowych opracowań traktujących o ludyczności w radiu komercyjnym. Autorka publikacji w sposób kompleksowy opisuje sposoby realizowania funkcji rozrywkowej przez wybrane rozgłośnie reprezentujące polski rynek radiowy. Skupia się na trzech podstawowych obszarach działalności stacji: antenowym (programowym), pozastudyjnym (w postaci organizowanych wydarzeń muzycznych czy sportowych) i nowomedialnym (na stronach internetowych, w mediach społecznościowych czy aplikacjach mobilnych). Ich połączenie tworzy swoisty rozrywkowy konglomerat, przestrzeń wypełnioną ludycznością, w której mogą zanurzyć się odbiorcy. * Pisanie o radiu żywym zwłaszcza jest trudne, mamy bowiem do czynienia z fenomenem migotliwym, zmiennym, a przede wszystkim ulotnym. Łatwiej jest analizować kontynuację radia w jego rozmaitych odsłonach w Internecie, to wiemy. Z tego więc punktu widzenia każde podjęcie rozważań dotyczących metodologii radiowego medium jest wartościowe. I tak jest w tym przypadku. Nowe w tej pracy jest pewne przekierowywanie uwagi na radio formatowane, prywatne (gros medioznawczych opisów i podjętych badań cząstkowych/całościowych/historycznych odnosi się do radia/mediów publicznych). Z recenzji prof. dr hab. Violetty Wejs-Milewskiej
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
W zgromadzonych w publikacji tekstach naukowych padły ważne kwestie – postulaty badawcze, pytania, które mogą stanowić cenne inspiracje do dalszych rozważań. Słuszne jest założenie redakcyjne, zwerbalizowane we wstępie, że książka pozwoli poszerzyć dyskurs naukowy związany z perswazją, manipulacją czy propagandą o nowe interesujące pola badawcze, ale także pomoże uświadomić odbiorcom medialnych przekazów, jak prawidłowo odczytywać działania „producentów kontekstu”, by w pełni świadomie konsumować treści serwowane za pośrednictwem prasy, radia, telewizji czy Internetu. Z recenzji prof. dr. hab. Dariusza Rotta Jest to pozycja oryginalna, interesująca, cenna poznawczo, z walorami dydaktycznymi w obrębie nauk o komunikacji społecznej i mediach (komunikacji wizerunkowej, dziennikarstwa, medioznawstwa), socjologii i marketingu komercyjnego. Z recenzji dr. hab. Arkadiusza Dudziaka, prof. UWM
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej